Jag har varit grisig mot min pappa förut

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1164779 av Skellington
Jag gillar mina föräldrar fast de har sina egenheter. Egenheter är bra tycker jag. Mina föräldrar och syskon älskar mig. Pga att jag är den jag är.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Skellington.
Mer
4 år 8 månader sedan #1164819 av memphis
Jag har inte alltid haft bra kontakt med mina föräldrar, som jag har idag. Det är väl taskigt men det fanns anledningar. Sen försökte inte de hjälpa mig när jag började bli sjuk och mitt hem brann ner. Det har jag svårt att förlåta. Men jag har en bra kontakt idag med båda mina föräldrar och mina 3 syskon.
Mer
4 år 8 månader sedan #1164821 av Skellington
Det är bra att förlåta. Har fyra syskon.
Mer
4 år 8 månader sedan #1166794 av wasp
Pappa dog 1983 och då var jag inte särskilt gammal. Har inga anhöriga! Syskonbarn och syskonbarnbarn finns, men de skiter i mig!
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1166810 av Amandara
Så jobbigt för samvetet att ha sånna grejer bakom sig. Jag försöker vara så att mitt samvete aldrig belastas för man kan må så sjukt dåligt då. Och det dåliga man ställer till med. Dålig karma. Man ska sträva efter bra karma. Men alla gör vi fel ibland. Förhoppningsvis lär vi av våra misstag och ber om ursäkt om det behövs. Och ber man om ursäkt ska man mena det inte bara tömma floskelord.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1167066 av Admin1

wasp skrev: Pappa dog 1983 och då var jag inte särskilt gammal. Har inga anhöriga! Syskonbarn och syskonbarnbarn finns, men de skiter i mig!

Det är nog ganska vanligt. Idag är det hemtjänsten som sköter föräldrarna och barnen gör knappt något säger min pappas hemtjänst.