Omröstning: Har du barn?

Omröstning: Har du barn?

Ja
1 5%
Nej
17 85%
Tror inte det
2 10%
Totalt antal röstare: 20
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 8 månader sedan #1174028 av Inwatto
Har du barn?

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174055 av Nissegossen
Kan ha på byggda, men hon tog inte mig till far åt barnet samt om det är så har den dottern själv ett barn fött 1989. En son i så fall vuxen och troligtvis barn där också

Jag forskar inte i det, vill hon inte ta kontakt gör jag ingenting dessutom saknar jag i allt bevis

Skulle någon ta kontakt blir jag inte handfallen utan skulle väl ta emot det.eftersom det på den tiden var före de obligatoriskt började ta blodprov på nyfödda har de nog inte gjort ett DNA-test

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174069 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omröstning: Har du barn?
Det är 2 % av männen med psykossjukdom har barn hemma och siffran för kvinnor är 4 %. Ganska ovanligt alltså.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174071 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omröstning: Har du barn?
Vi är inte kapabla varken att göra barn eller ha barn.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174075 av Nissegossen

Geta skrev: Vi är inte kapabla varken att göra barn eller ha barn.


Tala för dig själv, det jag berättade här uppe var före jag insjuknade då hade jag ingen tanke på sjukdom, men jag tyckte det var förtidigt i livet för att jag skulle vilja vara med. Med facit i handen var det bäst så.

Efter jag blev sjuk var jag själv stenhård vad gäller barn efter mig. Dock en kvinna ville ha barn med mig, men inte att jag skulle vara med att uppfostra det. kan säga att det rann ut i sanden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1174095 av Richard
Svar från Richard i ämnet Omröstning: Har du barn?
När jag hade sex med min tjej, så använde vi aldrig något skydd. Hon ville ha barn, men inte jag.
Men det blev inget!