vänner?

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1215728 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet vänner?

Geta skrev: Har en kompis som har haft Sol och kontaktperson men hon blev arg när kontaktpersonen inte kunde laga hennes dator.


Min förra ssk hade jag till att trådlöst ansluta till min router samt att han lade till sig själv på mina kontakter, jag har fått min nya ssk att ta bort det och lägga dit sitt eget. Min förra ssk hade sitt kontor på sin mobil där han direkt antecknade vad han hade att göra. En ny, jag var tillsagd att vara snäll mot honom, jag träffade honom och sade till honom att innan fredag vill jag ha förnyat receptet senast fredag då jag behöver medicin men receptet har gått ut. På lördagen tog jag mig till apoteket på Östra för att hämta ut medicinen, jag fick nobben receptet hade inte förnyats, gick då till Psykakuten på det området där jag förklarade situationen och fick tabletter i påse på de mediciner jag var utan och den läkaren var kursare med den kvinnliga läkaren jag hade då. Får varna samtliga, nya rutiner går du till akuten på psyket får du blåsa i en alkometer, jag var nykter fick blåsa två gånger ty ssk där sade blås hårdare, jag hade då inte druckit något, men kärran jag hade med mig låg det tre st 2,8% öl, de kletade hon ned med tomatpasta fick offra en våtservett på det. Rött som blod men det var bara jobb med att få burkarna rena, men en färsk insjuknad i psykos, där kan jag inte svara på tilltaget, jag är numera inte bara luttrad utan är stenhård mot de som är inom mig också, jag går inte på det.

Får tillägga att den nya ssk har jag inte sett efteråt han är borta som om någon blåser på handen åt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.