Jourhavande terapeut

Mer
3 år 6 månader sedan #1289174 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jourhavande terapeut
Man skall alltid leta efter det positiva och försöka glömma det negativa. Det finns alltid de som har det värre t.ex missbruk eller kroppsliga sjukdomar också.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289180 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jourhavande terapeut
Jsg är oxå jourhavande terapeut ibland.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289211 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jourhavande terapeut
Jag ringde jourhavande kurator, när jag hade köpt en bil på impuls. Hon sa att jag skulle lägga ut den på blocket.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289224 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jourhavande terapeut
Geta,
Hur löste sig din bilaffär till slut?
Mer
3 år 6 månader sedan #1289241 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jourhavande terapeut
Bilia/Volvo fick ta tillbaka bilen. Jag förlorade ganska mycket på bilköpet. Jag var psykotisk. Jag skulle ha bilen att fly i om det blev krig.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289245 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jourhavande terapeut
Finns ju hjälplinjer att ringa för att prata om man behöver. Om inte annat jourhavande präst. Jag behöver inte min KP är präst. Visserligen stör jag inte honom, är oförskämt att ringa och störa honom när han är ledig, då jag ser honom sedan lång tid.

Kl 0300 ringde en kompis på natten och väckte mig. Det första jag sade var vänta lade ifrån mig luren satte mig i dörrhålet till balkongen och rökte en cigarrett tillsammans med snabbkaffe värmt i mikron, efter kunde jag svara nyanserat. Han kom till mig någon gång på kvällen sedan när jag ville att han skulle gå, sade han det är sent nu, får jag sova över? Vad svara på det. Klart att han fick sova en natt jag fick en orolig sömn då han gick till köket öppnade kylen och tog en öl. Jag frågade tog du mina? Nej, jag sade inget mer, men tror han hade slut på sina och det han drack var min öl. När han sedan kom hit sent nästa gång vägrade jag öppna har han inte vett på´att gå, vill jag inte heller ha honom till mig. Jag sade bra behåll pengarna du lånade sist och kom inte hit så sent jag vill inte att du vägrar gå trots tillsägelse. Gav han en fullt fungerande laptop han kom tillbaka med den, han visste inte hur man hanterar en samt inget Internet. Jag sade till honom inte din förtjänst att jag fick den att fungera efter att du haft den.

Må tillägga att han också haft diagnosen Schizofreni men är numera utan mediciner men han är rätt knepig. Samt äldre än jag själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.