Våra Mammor!

Mer
3 år 2 månader sedan #1321843 av Geta
Svar från Geta i ämnet Våra Mammor!
Jag var tvungen att bli vuxen, när jag var 4 år. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1321844 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Våra Mammor!


Många får en sådan uppväxt. Men du har berättat att du hittade känslorna under dina år med terapeut

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 2 månader sedan #1321845 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Våra Mammor!
Mina föräldrar skulle vara en bit över hundra år bägge men min mor blev överbeskyddande när jag blev sjuk. Alla jobb som var farliga satte farsan och övriga mig på att göra., Efter jag blev sjuk fick jag inte göra några farliga jobb för min mor. Men hon var en god mor. Man talar aldrig illa om döda, det finns ingen anledning heller. Bägge var bra föräldrar även om familjen var dysfunktionell var familjen bra. De visste inte bättre kan inte anklaga någon de var bra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1321888 av mopa
Svar från mopa i ämnet Våra Mammor!
Jag växte upp utan nån mamma. Min biologiska mamma vill inte veta av mig, så jag struntar i henne.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321956 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Våra Mammor!

Richard skrev: Min mamma är snäll. Klart att hon inte tycker om att jag började röka, men jag snodde hennes egna cigaretter när jag var liten. Hon följde med nu när vi var hos veterinären o det kändes bra, men hon var tydligen "tvungen" att tala om för veterinären att jag har asperger... Men jag bryr mig inte om det ändå.
 

Hon sa inte att katten också hade Aspergers
Mer
3 år 2 månader sedan #1321972 av Richard
Svar från Richard i ämnet Våra Mammor!
Nä då, bara att jag hade det.