Måste försöka börja tänka mer på andra...

Mer
3 år 1 månad sedan #1327060 av Richard
Det har hänt sådana situationer, Krokus. Att väninnor har börjat gråta över något (som jag inte själv har orsakat alltså) o då har anförtrott sig åt mig. Då har jag kramat dom i alla fall, även om jag själv inte direkt gillar det. Men har förstått att det känns tröstande för dom. Men främst försökt prata med dom o tröstat med ord. Jag har varit med om att de tackat för stödet o blivit lite piggare, så jag är nog inte helt fel ute.

Men jo, så är det ju, Nisse. Men det är det jag försöker lära mig.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327101 av IM
Uppfattar inte Richard som osympatisk eller att han bara skulle tänka på sig själv. Asperger eller inte, har det någon betydelse. Är ni kanske felfria själva, och är det inte så för så gott alla att vi står oss själv närmast.
Mer
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327104 av IM
Ännu en sak, du talar inte illa eller nedsättande om andra på viska. Ett plus.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327108 av Richard
Jag försöker att aldrig tala nedsättande om folk. Jag har inte ens ett anonymt Flashback-konto som jag använder längre. Men häromdagen kallade jag en snubbe för "urblåst" i en politisk diskussion på Facebook, men jag bad om ursäkt efteråt. Det kan hetta till lite i politiken...
  • Snyggingen
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1327109 av Snyggingen
Svar från Snyggingen i ämnet Måste försöka börja tänka mer på andra...
Ja du har fel. Låt de som vill tala om det? Jag är mindre intressserad själv av ämnet sådär även om det är spänannde. 

Men det är onödigt bara att göra simpelt narr av en religion?
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.