Köpa billiga skor

Mer
7 år 6 månader sedan #869248 av Admin1
På secondhand brukar de ha massor av damskor för en billig penning. Herrskor brukar nästan aldrig finnas. Männen verkar köpa lite skor och sliter upp de fåtl skor som de har. Lidl säljer skor ibland. På torsdag säljer de damstövletter för 179 kr.
Mer
7 år 6 månader sedan #869321 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Sorteringstvång?
Ska kolla Myrorna. Men de har jämt massa skor som inte passar mig. Men ska kolla
Mer
7 år 6 månader sedan #869370 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sorteringstvång?
Fick tag på skor, med gummisula på second hand, kallat Ebbes hörna och drivs av Stadsmissionen i Göteborg, de har Ebbes hörna lite varstans i stan och skorna var perfekta och det var dyra finskor och allt jag gjort är att jag har lämnat in dem en gång för klackning och de är hållbara verkligt bra skor och hade Admin sett dem hade han blivit avundsjuk. De är dyra att köpa nya.

Jag köpte till en tiggare, för hon visade upp sina skor och det lackade mot vinter och hennes skor var dåliga och jag ringde runt till Ebbes höra och hörde mig för, En svarade, ja, vi har ett par stövlar. Jag tackade för svaret och tog mig in till centrala stan och de hade snygga skor som var i hennes storlek. Jag köpte dem och åkte till affären jag först ringt till och jag sade att de går till en som sitter och tigger.

Jag vill titta på stövlarna och hon sade de är en storlek större, men hon sade, jag stoppar i några tjocka vinterstrumpor och jag fick det och sade, jag behöver själv en vinterjacka hon kommer med en i min storlek. Jag sade vad kostar det? Ge mig en femtilapp, för du ger till en tiggare och betalar ur egen ficka, du är värd det sade hon.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 månader sedan #869551 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sorteringstvång?
Vad kostar skor på Ebbes hörna? Lidl har annars nya skor ibland för 150 kr. Tror de är billigast på nya skor.
Mer
7 år 6 månader sedan #869552 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Köpa billiga skor
Jag är mer den som sparar till bra skor som jag kan ha i några år, än den som köper billiga skor varje år.
Mer
7 år 6 månader sedan #869553 av Geta
Svar från Geta i ämnet Köpa billiga skor
Jag måste ha välsittande skor eftersom jag hade plattfot som barn. Får väldigt
ont i fötterna om skorna inte passar. När jag åkte skridskor som barn gjorde
det särskilt ont. ECCO-skor brukar vara bra.