Finns det något man kan göra för att tjäna lite extra pengar

Mer
7 år 1 månad sedan #916051 av Johndoe333
Re: 733215
Har du en partner med i camen blir du inspelad av sajten. Och videon lägs upp till försäljning på Webcam archiver. Själv skiter jag ju fullständigt i det liksom. Har varit på Cam med ett KK och en exflickvän. Har ingen anledning att maskera mig och alla som vill glo får göra det om de vill. Skiter väl jag i!:D Och om någon kille säger något till mig om det så vet jag ju att de har tittat på mig. Vad är det för bögar som glor på mig när det finns tusentals snygga tjejer att titta på istället?:D
Mer
7 år 1 månad sedan #916137 av Johndoe333
Re: 733215
Bryr mig inte ett skit om det faktiskt. Finns redan kompisar som tittat säkert. Men jag står för vad jag sysslar med i Camen. Har ingen anledning att smussla.
Kommer inte skaffa några barn. Dels pga rädslan att de ska ärva mitt psykiska tillstånd och kanske bli vårdade redan som barn med en massa medicinering, hamna utanför arbetsmarknaden och tvingas uppleva samhällets attityder och fördomar.
Och samboskap vill jag inte heller ha. En relation för mig ska vara som särbo. Orkar inte ha någon inpå mig jämt.
Finns camproffs som tjänar tusentals kronor på några timmar. Allt beror på om du kan locka tittare. Ju fler tittare ju fler dricksar. Addar dig som favorit osv.
Sen har du ju större chanser att göra privata shower på skype emellanåt. Så det gäller att locka tittare helt enkelt.
Man behöver inte var modellsnygg heller. Bara man ser ok ut är duktig på att ha sex både med sig själv och andra. Är duktig på att visa upp sig.
Många har ju sina nischer på olika sätt. De kanske är dominanta/undergivna. Sysslar med fetischer eller har fysiska attribut som intresserar en viss grupp tittare osv. Det gäller att underhålla tittarna och skapa intresse. Sedan sysslar de flesta med att teasa och på olika sätt hetsa upp tittarna. Och sedan hota att stänga ner sändningen eller vissa tittare om de inte dricksar. Finns ju många knep att tjäna mer dricks. Man utför tex ofta olika requests. Dvs tar emot dricks i förväg för att utföra något som någon vill se.
När jag sände med ett ex bara några gånger så fick vi mycket uppmärksamhet snabbt på bara några få sändningar och olika erbjudanden. Vet ju naturligtvis inte om allt var seriöst. Vi nappade ju inte på ngt.
Proffsen har Twitterkonton anslutna där de även säljer inspelat material osv. De har även en fanclubb som man kan skapa på sajten.
Alla som lägger till dig som favorit kan få meddelanden när du är online så att de kan logga in och titta.
Det går ju naturligtvis trögare i början sen när man fått en större grupp fans och tittare så ökar inkomsterna.
Så det gäller ju att var online mycket, ofta och vid rätt tider för att bygga upp en tittargrupp.
Många är ju par och passar på att sända när de ska ha sex helt enkelt.
Allt är helt fritt om man reggar sig som cam modell. Du sänder, när och hur ofta du vill. Helt fritt. Sedan om man är duktig så kan man nog få en mer kontrollerad form av anställning av sajterna. Så man blir ett Camproffs. Verkar som att vissa gör auditions för att bli det och då tjänar man mkt mer och har stöd från sajten också. Men då måste man nog uppträda på bestämda tider osv.
Sex säljer. Har hört siffror att porrindustrin omsätter 3ggr så mycket som världens narkotika handel. Och det är ju lagligt att spela in porrfilm eller vara camproffs bara man har rätt ålder inne. I Sverige gäller 18år. Det är faktiskt många som har det som jobb. Sedan är ju det säkert i många fall en skitig branch. Och det förekommer ju droger och andra problem som allmänt vid kändisskap. Men det är inte så att alla i branchen håller på med droger.
Det finns ju inte minst från religiöst och radikalt feministiskt håll ett stort moraliskt intresse att svartmåla hela branchen.
Men visst man blir ju en offentlig person och man bör ju tänka på att skydda sig. Och de stora stjärnorna har ju ett utvecklat skydd runt sig.
Det får man ju tänka lite kring själv när man är på en lägre nivå. Sedan får man vara lite tjockhudad med och inte för lättskrämd samt att man trivs med att folk tittar annars är man nog av fel virke för att syssla med det här eller andra saker där man tar risker på olika sätt.
Om du är nyfiken så kan du skapa ett helt anonymt konto och gå in på Cam4 eller Chaturbate och titta hur sajterna fungerar helt enkelt.
Du behöver inte ange något fakta eller ha några bilder på dig själv för att skapa ett gratis konto. Inga avgifter eller krav på betalkortsinfo.
De är båda mkt stora och rika sajter där aktiviteten är mkt stor och internationell. Sändningarna pågår dygnet runt. Och man får titta och skriva till de flesta cam modellerna. Bara man inte ber om tjänster utan att dricksa. Men ibland får man gratisshower utan att tigga för att man lyckas ragga upp någon. Och vissa som sänder bryr sig inte om dricks de gör det bara för skojs skull. De har man störst chans att ragga på.
Mer
7 år 1 månad sedan #916138 av memphis
johndoe, varför är du på viska o propagerar för att sälja sex på internet? är du en hallick?
Mer
7 år 1 månad sedan #916166 av memphis
om att sälja sex verkligen är den enda möjligheten som finns att tjäna pengar på, så lever vi på olika planeter och jag vill inte besöka din! dessutom är det inte lättare för en tjej att sälja sex än för en kille. jag tycker inte att det ska vara olagligt att sälja sex heller, för det är ju våra egna kroppar, men jag tycker att man ska ha en hel del respekt för sig själv o välja något mindre skadligt o mer konstruktivt.
Mer
7 år 4 veckor sedan #917341 av Johndoe333
Re: ispegelland.
Jag propagerar inte för att någon ska bli cam modell. Utan bara säger att det är en möjlighet. Om man vill tjäna pengar genom att sitta vid datorn med något som inte kräver utbildning. Finns säkert fler möjligheter. Vet folk som tex är så duktiga på nätpoker eller att spela på hästar att de helt eller delvis försörjer sig på det. Ett alternativ kan vara att lära sig handla med olika värdepapper på nätet. Finns ju riskabla sådana men som kan ge väldigt mkt och snabb avkastning om man bara lär sig hur man ska göra. Eller starta någon form av bolag som sysslar med näthandel. Kanske import/export. Eller starta någon form av hemsida eller sajt där man kan tjäna pengar på avgifter eller reklam. Lämna gärna förslag:)
Själv leker jag för skojs skull på sajterna tjänar inte några pengar på det. Då skulle jag få syssla med att göra gay shower och det är jag inte intresserad av.
Tjänar extra pengar på andra sätt som inte har något med cam sändningar att göra men det kan jag inte skriva om här.