Finns det någon här som har testat plugga på antipsykotika?

Mer
6 år 7 månader sedan #970881 av Carmen Al Kebab
Finns det någon här som har testat plugga på antipsykotika?

Tror på fullaste allvar att det inte är möjligt långsiktigt pga blockeringen av dopamin... Förmodligen därför vi är latare än genomsnittsbefolkningen.

Kanske om man går en lätt utbildning, men aldrig någon som kräver 40h/vecka studier.
Mer
6 år 7 månader sedan #970889 av Gardenia
Map hur trög man blir av antipsykotika tror jag att det kommer gå lättare för dig att plugga om du är ren i huvudet utan antipsykotika. Jag hajar lättare och är mer snabbtänkt utan. Hur gammal är du?
Mer
6 år 7 månader sedan #970938 av Bomb
undrar också över det här. vill så hemskt gärna plugga!
Mer
6 år 7 månader sedan #971268 av Admin1
Jag känner en som läste civilingenjör på Clozapin. En här på Clozapine slutförde läkarexamen. De preparat som kanske kan vara negativa är Olazapin/Zyprexa och Seroquel/Quetiapin, som har antikolinerg effekt. Abilify är antagligen bäst. Skulle själv aldrig satsa på studier, eftersom 92 % med psykossjukdom arbetar inte. Bättre med jobb utan utbildningskrav.
Mer
6 år 7 månader sedan #971339 av Carmen Al Kebab
Vad är antikolinerg effekt? Har inte Risperidon det då?

Önskar jag kunde hantera Abilify, jag kunde inte ens ta 5 mg, blev för mycket rastlöshet.
Mer
6 år 7 månader sedan #971358 av IngeF
Admin1,
Hadde jeg kjent oddsen, så ville jeg gitt meg tidligere. At mine akademiske resultater er såpass bra er kun em irritasjon i dag.