Hur många med diagnosen schizofreni är ute i arbete?

Mer
3 år 2 månader sedan #1320409 av Nissegossen

Hope skrev: Jag ska börja jobba ideellt med utsatta och/eller hemlösa. Det blir ungefär 50 %
 

Med knark? Är du ren och lämnar både piss och blodprover, om inte hoppas jag du sköter jobbet ändå, men konstigt att du får jobba med det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320412 av Geta
Hope,

Då behöver du inte tjöta så mycket på Viska.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320415 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320418 av Hope

Geta skrev: Hope,
Då behöver du inte tjöta så mycket på Viska.

Jag lever ett aktivt det är ingenting märkvärdigt med det. Att sitta på viska gör jag ändå. Finns faktiskt nåt som heter smartphone. Så, så är det förstår du det?

Nissegossen skrev:

Nissepisse vad var det som var så kul? Att sitta hemma hela dagarna kanske blir för trist så du skrattar för det lilla minsta för fåfängans skull? Dumheter!
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320420 av Nissegossen
Det är fåfängans marknad där är du Kung för fåfängan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320421 av Hope

Nissegossen skrev:

Hope skrev: Jag ska börja jobba ideellt med utsatta och/eller hemlösa. Det blir ungefär 50 %
 

Med knark? Är du ren och lämnar både piss och blodprover, om inte hoppas jag du sköter jobbet ändå, men konstigt att du får jobba med det.
 

"Sköter jobbet"? Jo man känner andra igenom sig själv! Hur var det nu med dina problem med alkoholen stackarn?
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.