Om jag börjar tigga vid största ICA-affär, hur mycket får jag per dag då?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089486 av Carmen Al Kebab
Jag tänker mig ifall jag inte hittar ett arbete och utbildningen leder ingenstans. (Kommer aldrig få ett arbete som leder till lön utan utbildning).

Kanske skämma ut min familj ordentligt genom att börja tigga vid största ICA-affär som första svensk i stan i historien? Fy fan vad dem skulle skämmas för mig då, men varför inte när de inte vill hjälpa mig med något alls? Deras grava narcissism har förstört mycket för mig så varför inte skämma ut dem ordentligt?

Detta kommer dock vara min sista lösning ifall jag aldrig får något arbete eller utbildningen leder ingenstans.

Hur mycket pengar får man per dag om man sitter och tigger vid en stor ICA-affär? :)
Mer
5 år 7 månader sedan #1089506 av zoegas
Din pessimistiska livssyn är overklig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 månader sedan #1089516 av Admin1
Läst att tiggarna kommer upp i 10000-15000 kr per månad.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1089528 av memphis
det blir 500kr skattefritt om dagen.

Har man inga dyra vanor och ingen bostadskostnad, så är det ganska mycket pengar in.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1089542 av Amandara
Jag skulle oxå tigga om jag fick de pengarna. Rätt lättförtjänad cash.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1089543 av Crusader
Ni glömmer alla av "Maffian" som tar en hyra på den platsen tiggarna utför sina handlingar.

Kan tänka mig att "Maffian" tar runt 70-80 % om bostad och sådant ingår. ( Vet att många tiggare bor i bilar och campings , kyrkor etc)

Men dom kan inte bara sätta sig och tigga var som helst , dom måste betala en hyra för att dom använder platsen.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Crusader.