Hur mycket sparar ni?

Omröstning: Hur mycket sparar ni i månaden?

Sparar ej
8 36.4%
Ca 500 i månaden
3 13.6%
1000kr
5 22.7%
2000 kr
4 18.2%
3000
Inga röster 0%
4000-5000
1 4.5%
6000-8000
Inga röster 0%
9000-10000
Inga röster 0%
Över 10000kr i mån
1 4.5%
Totalt antal röstare: 22
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 6 månader sedan #1289579 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Hur mycket sparar ni?
Ok. :D

En ny kostar från 199:- på Rusta. Den är bredare än min säng. (Min 120 mot 137 cm) Jag ska definitivt köpa en sån och pröva sova på. Ett problem jag har med sängen är att den inte går att flytta på. Och därmed är det svårt att dammsuga under och få rent. Man måst i så fall vara två och lyfta den för att flytta.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289584 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur mycket sparar ni?
Ta tag i bakdelen lyft och flytta den, sängen kan inte vara tyngre än att du kan göra det. Ta sedan huvudänden, du gör det svårare än det är.

Vet inte hur mycket min Gode man sparar av mina pengar, men det är en del. konstateras

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289589 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Hur mycket sparar ni?

Nissegossen skrev: Ta tag i bakdelen lyft och flytta den, sängen kan inte vara tyngre än att du kan göra det. Ta sedan huvudänden, du gör det svårare än det är.

Nisse, sist jag skulle göra så bröt jag av ett ben på sängen! Det är nämligen ditmonterade ben på den med skruvar.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289701 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur mycket sparar ni?
Skruva åt skruvarna, ta i änden lyft i ena kanten både bak och fram flytta bägge benen bak det andra bak sväng sängen, den vilar då på ett ben fram borde gå att flytta då även om du är ensam om att göra det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln

Tid att tänka hur göra jobbet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289715 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur mycket sparar ni?
Sover sällan i min fina säng (Kungsängen, 120). Det blir att jag dunar in på soffan som är ännu skönare! Sängen köpte jag av en kompis för 3.500 kr, den var väldigt lite använd. Men plocka upp sängar från soprummet? Då måste man fråga sig varför ägaren har kastat den.

Min exmake lånade en madrass som hade legat i källaren, längesedan nu. Han fick skabb efteråt. Just saying...
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289716 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur mycket sparar ni?
I hear ya! Släpade hem en fin fåtölj från soprummet en gång. När den kom in i värmen började den stinka kattpiss.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by memphis.