Hur mycket lägger ni på kläder?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1295379 av Fantasio
Det är många av oss som har ansträngd ekonomi. En av våra utgiftsposter är kläder. Hur mycket spenderar du på det? Jag köpte två par byxor för snart ett år sedan och det ena paret är lite trasigt, men duger att gå i ändå. Köpte ett bälte och två paket strumpor i somras. Bältet tror jag kostade 199 kronor. Kollade förut in ett par vinterskor jag har i hallen och de verkade vara hela, så nya vinterskor behöver jag inte. Däremot ett nytt par gymnastikskor eller liknande. De jag har har nästan inget mönster och är jättehalkiga. Sedan fick jag min tunna jacka stulen i fredags, så en ny sådan får det bli, men först nästa år. Hur mycket lägger ni på kläder?
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1295380 av Maxjohan1983
Jag lade ut 800 i Oktober. Men det var högt över normalt. Men jag ska köpa fler byxor och behöver vinterskor också.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1295382 av Zoidar
Lägger väl någon tusing per år gissar jag. Jag är ingen storshoppare av kläder.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 4 månader sedan #1295383 av vnv
Kläder?!

/vnv :D
Mer
3 år 4 månader sedan #1295384 av Cosmos
Åh, ganska lite. Sist jag handlade något var för kanske två månader sedan då jag köpte en BH på nätet för 500 kr. I somras köpte jag en skjorta på nätet för några hundra. Innan dess en mönstrad T-shirt på nätet för ett par hundra. Och innan minns jag inte.
Mer
3 år 4 månader sedan #1295386 av Zoidar
Skor brukar jag köpa lite dyrare för jag behöver bra skor för plattfotade. De brukar gå på kring 1500kr och får väl köpa nya nästan varje år eftersom jag promenerar mycket.

Anchored in Christ ✟