Nu börjar det stängas ner... :-(

Mer
3 år 4 månader sedan #1300483 av Richard
Idag fick jag höra att ABF stängt ner, alltså där jag studerar matte på måndagar o onsdagar. Vi får plugga på egen hand.

O restriktionerna på Spiran (min dagliga sysselsättning) blir allt hårdare. Eftersom idag, nån timme innan jag dit, var det en som plötsligt spydde rakt ut... Så fick det saneras o vi fick inte vistas i den delen där det hände. Han som spydde skickades givetvis hem med krav om att han ska testa sig för covid-19. Att vi regelbundet måste sprita händerna är ju ok, men så måste vi t.ex. ha handskar på oss när vi spelar kort.

Julbordet blev också inställt!
Mer
3 år 4 månader sedan #1300487 av memphis
Tråkigt Richard. Ska bli skönt när vaccin kommer så man kan släppa corona lös.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300612 av krokus
Vi får hoppas att vaccinet har effekt resten av livet. Vissa som har haft antikroppar, har efter en tid inte antikroppar längre. Läskigt virus! 8O
Mer
3 år 4 månader sedan #1300615 av Geta
Vaccinet har nog effekt högst ett år.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300622 av Amandara
Jag kommer inte ta något vaccin. Är rädd för narkolepsi eller annan gräslig biverkning. Tycker det känns ostadigt att vaccinutvecklingen går så fort. Litar inte på den. När det var svininfluensa talade hela Sverige med samma mun. TA VACCINET. Samma sak nu. Utan att man vet vilka risker man tar.

En annan sak med vaccinutvecklingen - vilket upplägg för ruffel och båg! Hela jävla världen skriker efter vaccin. Satan vad med pengar det finns att tjäna för de som utvecklar vaccin. Rena Klondyke.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300623 av zoegas
Man får se vilka biverkningar, den första miljonen får. Innan jag vaccinerar mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻