50%

Mer
3 år 3 veckor sedan #1325212 av koi
50% skapades av koi
Varför tar energin slut så fort? Arbetsträna 25% gick okej, sov 2 timmar när jag kom hem. 

Nu har de ökat på till 50%. Jag har jobbat 3 dagar på 50%. Sen fick jag helg. Och då tvättade jag kläder bla. Så jag sov inte hela dagarna och nätterna. 

sjukskrev mig idag. Igen. Orkar inte mer nu. Helt okoncentrerad, värk i hela kroppen. Så där som man får om man inte sovit på 3 dygn. Trött. Fel. Utmattad. 

ska man fan inte klara mer än 3 dagar på 50%. Hur i helskotta ska jag orka jobba igen? Jag ska vila två dagar och sen se hur det går. 

 
Mer
3 år 3 veckor sedan #1325220 av Geta
Svar från Geta i ämnet 50%
Kommer ihåg att det var så där på ett nytt jobb. Brukade gå över.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 veckor sedan #1325222 av IM
Svar från IM i ämnet 50%
Vet inte om det är så att du kanske har en handledare som står bakom dig, gick det bättre att jobba 2 tim. kanske du kan återgå till det och istället för att öka 2 tim, kunde man prova en annan modell, öka med 45 min sen 1,5 tim. för att slutligen utöka till 4tim. Ge dig längre tid att vänja kropp och huvud vid 4 tim.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1325239 av koi
Svar från koi i ämnet 50%
25% och 50% och 75% följer försäkringskassans indelningar. Vet inte om det går att dela på nåt annat sätt.

Tanten på FK har fortfarande inte hört av sig. Vad fan är det här?
Mer
3 år 3 veckor sedan #1325261 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 50%
Hur länge sedan jobbade du? Efter en psykos kan det ta tid att återhämta sig också. Troligen förbättras du långsamt.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1325269 av krokus
Svar från krokus i ämnet 50%

IM skrev: Vet inte om det är så att du kanske har en handledare som står bakom dig, gick det bättre att jobba 2 tim. kanske du kan återgå till det och istället för att öka 2 tim, kunde man prova en annan modell, öka med 45 min sen 1,5 tim. för att slutligen utöka till 4tim. Ge dig längre tid att vänja kropp och huvud vid 4 tim.

Håller med helt! I och med att koi nyligen mått sämre, är det nog bäst att skynda långsamt.