50%

Mer
3 år 3 veckor sedan #1325858 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 50%
Hur mår du när du är hemma och vilar?
Mer
3 år 3 veckor sedan #1325937 av koi
Svar från koi i ämnet 50%
Snurrigt just nu. Jag har tankar som far runt och skriker åt mig. Men jag hör dem inte. Det är frustrerande. Som om de skriker på en frekvens jag inte kan höra. Men jag känner att det är en hög volym. Det lilla jag lyckas höra är helt obegripligt.

Ser saker/varelser röra sig i periferin.

Hör ord och meningar från röster, de hör inte till min familj och vi har inga gäster.

Sover väldigt mycket. 3-4 gånger på en dag hittills. Jag har varit hemma sen i lördags. Eftersom jag sjukskrev mig på måndag.

Så det är lite rörigt. Jag hade inte fixat jobba idag heller.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326038 av koi
Svar från koi i ämnet 50%
Mådde nog inte bra redan i fredags. Min chef pratade med mig. Jag tappade bort honom...eller snarare mig, och bara stirra ut i tomma intet när han pratade. Det är inte så man pratar med folk. Allra minst chefer.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326041 av memphis
Svar från memphis i ämnet 50%
Jag upplever ofta när någon pratar med mig detta. Att jag helt tappar koncentrationen och svävar iväg och jag hör inte vad personen säger längre. Jag nickar och säger ja, ja. Men jag vet inte vad de sagt. Ibland tittar de konstigt på mig. Jag har väl svarat fel sak då.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326042 av koi
Svar från koi i ämnet 50%
Jag gör det ofta också. När jag mår dåligt. Fast jag frågar ”Vad sa du?” Hela tiden och folk blir irriterade
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326043 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet 50%
Det händer mig också. Det hände även innan psykosen. För mig känns det som att kontakten bryts och det blir blankt i huvudet