Admin! snälla berätta hur du klarar hålla matutgifterna så låga!

Mer
3 år 4 veckor sedan #1331915 av mrsearlgray
som frågan lyder! hur fan lyckas du hålla matkostnaderna så låga? behöver tips, skulle vilja sänka kostaderna själv. 
Mer
3 år 4 veckor sedan #1331922 av Geta
Admin1 har ofta sillveckor precis som Wallenberg.
Mer
3 år 4 veckor sedan #1331923 av mrsearlgray
ohh okej, tråkigt gillar inte sill... :/
Mer
3 år 4 veckor sedan - 3 år 4 veckor sedan #1331937 av Tequila
Jo jag handlar bara på reor på olika butiker utom coop. Det är skit. Därför äter jag för tusenlappen per månad. Tex ser jag billig broccoli på rea köper jag ett stort gäng och fryser in. Fryser in allting från reor. Häromdagen sparade jag hundra kronor typ på kaffe. Dom hade 5 paket bryggkaffe för 99 kr. Det hade gått på 200 kr annars. Så har jag kaffe som räcker till nästa gång dom rear ut kaffe. Bunkrar. Man får inte vara så kräsen.

Life is a pain but it makes me grow! (:
Last edit: 3 år 4 veckor sedan by Tequila.
Mer
3 år 4 veckor sedan #1331938 av mrsearlgray
tack för tipset! är rätt dålig på att handla efter erbjudanden faktiskt.
Mer
3 år 4 veckor sedan - 3 år 4 veckor sedan #1331940 av Tequila
Jo det var jag ochså en gång i tiden men då får man råd att unna sig något då och då och dessutom får man pengar över till annat. Man väljer det som är gott eller nyttigt eller båda delarna på rea. Så blir det mycket pengar över. Hemköp, ICA och Willys har bra med varor dom börjar rea ut varje måndag. Dessutom blir det att man äter oxå varierat vilket är viktigt för vår vitalitet, välmående och välbefinnande. Annars käkade som en gång i tiden när jag konsumera det dyraste 6000 kr per månad. 

Life is a pain but it makes me grow! (:
Last edit: 3 år 4 veckor sedan by Tequila.