Bokmärkesmenyn fastnar på skärmen

Mer
11 år 6 månader sedan #520988 av Ready
När jag klickar på bokmärkesmenyn i Firefox så hamnar en del av menyn utanför webbläsaren. När jag sedan försöker klicka bort menyn så fastnar den på skrivbordet. Är det någon som vet hur man ska åtgärda det?
Mer
11 år 6 månader sedan #520990 av Nissegossen
Det kanske räcker med att du startar om datorn?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 6 månader sedan #521004 av Ready
Jag har precis provat det och det hjälpte inte.
Mer
11 år 6 månader sedan #521006 av Nissegossen
Vad har du gjort mer? Kan du tänka dig systemåterställning? Har du kollat registret med hjälp av ccleaner? Eller för all del gjort diskrensning med det programmet? Har du inte gjort defragmentering på länge?

I värsta fall får du väl gå in på felsäkert läge och reparera datorn, med imagebilden eller skivan...

Det här verkar ha med registret och själva systemet att göra.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 6 månader sedan #521009 av Nissegossen
Använd ccleaner www.piriform.com/CCLEANER Ta bort tillfälliga internet filer, gå till registret låt programmet leta efter fel och reparera de fel som är, därefter gör en omstart av datorn och gör diskrensningen en gång till.

Sedan om du har AVG, så tror jag att du kan använda ett speciellt program en gång gratis och det kan då vara läge att göra det då. Jag tror att de har operativsystemet på din hårddisk, så de kan rätta till fel på datorn en gång.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 6 månader sedan #521010 av Ready
Jag har precis gjort en systemåterställning från skiva. När det var gjort så kom jag inte ut på nätet för det fattades drivrutiner för nätverkskort, moderkort och grafikkort. Så jag har haft det svettigt framför datorn idag.

Är det någon som kan förklara vad en drivrutin är för något?