itunes startar om från början hela tiden

Mer
8 år 8 månader sedan #764655 av Melun
Jag har win 10 och min itunes kommer inte ihåg mina inställningar efter att jag stängt den. Den startar hela tiden om från början med licensaccepterings fråga och rundtur erbjudande. Den minns inte inloggning eller andra inställningar jag gjort.

Om jag bara har gått in i itunes store och sedan stängt så verkar den fungera normalt.
Mer
8 år 8 månader sedan #764726 av Inwatto
Något liknande hände mig för något år sedan. Då kom jag fram till att man behövde köra iTunes som Administratör en gång. Prova att högerklicka på iTunes-ikonen och välj det, om det går i Win 10 (jag har själv kvar Win 8.1 än så länge).

Prata inte med hat i munnen!
Mer
8 år 8 månader sedan #764734 av Melun
Tack det verkar funka. Den slutade svara till en början, men andra gången funkade det.
Mer
8 år 8 månader sedan #764735 av Melun
Det verkar som jag får köra som administratör hela tiden för annars kommer den tillbaka
Mer
8 år 8 månader sedan #764769 av Melun
Jag tog och hämtade hem itunes från nätet och tänkte installera om det och köra som administratör, men programmet erbjöd reparation så då gjorde jag det. Sedan gick jag in i utforskaren och sökte upp itunesmappen där markerade jag programmen "itunes" och "ituneshelper" att köras som administratör. Sen startade jag om datorn och det verkar hjälpa.
Mer
8 år 8 månader sedan #764815 av Melun
Trodde jag, men icke....