Gamla Nintendospel

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 8 månader sedan #852394 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Gamla Nintendospel
Conker's bad fur day är så himla bra, det kom till Nintendo 64. De tar över två tusen spänn för det spelet såg jag nyss. Återigen är det Rare som har gjort ett toppspel.
Mer
7 år 8 månader sedan #852398 av Richard
Svar från Richard i ämnet Gamla Nintendospel

Fantasio skrev: Mario Kart är verkligen roliga spel, men det till Wii har jag inte spelat. Är det något att ha?

Ingen aning, men jag har funderat på att köpa ett Wii, om jag kan spara ihop till ett. Mest för Mario Kart. Enda konsol jag har nu är en PS2'a.
Mer
7 år 7 månader sedan #857247 av Saari
Svar från Saari i ämnet Gamla Nintendospel
Mario Kart Wii har jag inte ens spelat, satsa på Mario Kart 8 till Wii U! Det är sjukt kul och detaljerat, roligt med möjligheter att spela online och att banorna är episka!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 7 månader sedan #857252 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Gamla Nintendospel
Saari, har du ett Wii U? Om så är fallet, är det bra? Kompisen snackade något om att ett nytt Nintendo ska komma snart.
Mer
7 år 7 månader sedan #857769 av Quinn
Svar från Quinn i ämnet Gamla Nintendospel
Jag har börjat spela lite spel nu efter ett 5 års uppehåll, mest till dator. Växte upp med NES. Så av delvis nostalgiska skäl har jag beställt en NES classic mini. Diggar också Conkers bad fur day. Kiss och bajs humor är aldrig fel :). NX kallas nintendos kommande konsol. Det ska tydligen vara någon bärbar hybrid som man kan koppla till tv:n om ryktena stämmer.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 6 månader sedan #863002 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Gamla Nintendospel
Jag gillar inte att TV-spel "gör sig beroende" av Internet. Är heller inget större fan av trådlösa lösningar. TV-spel ska vara enkla att sätta sig in i och ha en precis styrning som reagerar på en joystick, inte motion sensetive, eller vad man ska säga. Som på Wii, att röra på handkontrollen styr vad som händer i spelet. Det är inget för mig.