Jag får inget meddelande....

Mer
19 år 7 månader sedan #2952 av maskrosman
Tänkte höra med dig, Admin, vad det kan bero på att jag inte får något email när någon postat ett svar på ett inlägg i ett forum jag skrivit i?
Måste jag vara författaren till "huvudinlägget" för att det ska funka?
Ibland har jag skrivit en kommentar till ett inlägg, och sedan glömt av var nånstans det var jag skrev. Då är det inte så lätt att veta var man ska leta efter andras svar på det man själv skrivit.......eh ja du förstår kanske vad jag menar? :)


mvh
mask
Mer
19 år 7 månader sedan #2954 av Admin1
Hej!

För mig kommer nästan alltid e-post när jag svarat på någon postning, så man behöver inte vara ursprunglig postare. Jag har dock på senare tid märkt att extremt gamla postningar ger inte alltid e-postmeddelande.

Jag tror att ditt problem kan lösas genom att du kontrollerar dina medlemsuppgifter dvs Konto. Gå där till Ändra din information. En rubrik finns där Meddela mig alltid vid svar. Kontrollera att det står Ja där för det är det som bestämmer e-postmeddelandena.

Du kan förresten hitta dina egna postningar via sökfunktionen på forumet och om du söker på maskrosman som författare.

Admin
Mer
19 år 7 månader sedan #2955 av maskrosman
Ok! tack ska du ha.
Jag verkar ha haft rätt inställningar, dock. Men sökfunktionen är ju ett lika bra alternativ!
Mer
19 år 7 månader sedan #2957 av Admin1
Hej!

Jag har kollat i databasen och allt tyder på att det borde fungera. Kolla för säkerhetskull att din e-postadress är korrekt. Du kan också kolla innan du postar att rutan längst ner Kontakta mig vid svar är förbockad.

Admin