Mobiltelefon

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1193055 av Fantasio
Mobiltelefon skapades av Fantasio
Är jag ensam på Viska om att inte ha mobiltelefon? Jag hade det innan jag insjuknade. Det som fick mig att köpa en var ifall det hände något i trafiken när jag åkte motorcykel. Om hojen skulle lägga av när man var ute på vischan. Märkte snabbt att den var bra att ha mest varje dag. Jag hade även ett engagemang som krävde rätt mycket kontakt med folk inte bara i min stad.

När jag låg inne länge köpte mamma en åt mig, som jag minns det. Vet inte varför jag slutade använda den. Bra att kunna bli nådd, min KP har ju blivit lite irriterad på mig, att jag är svår att få tag i.

Vad är skäligt att ge för en ny telefon? Jag vill inte ha abonnemang. Du har väl en mobiltelefon, eller? Hur ofta använder du den?
Mer
4 år 6 månader sedan #1193061 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mobiltelefon
Jag har en mobiltelefon Doro för pensionärer. Tar aldrig med den ut. Köper Comviq Fast pris mini för 95 kr per månad.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1193073 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Mobiltelefon
Jag har t.o.m. med mobilen till toaletten. Lite av en smartphone-addict.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 6 månader sedan by Zoidar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1193074 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Mobiltelefon

Geta skrev: Jag har en mobiltelefon Doro för pensionärer. Tar aldrig med den ut. Köper Comviq Fast pris mini för 95 kr per månad.

Innebär det att du ingen fast telefon har? Jag kommer att ha både och.
Mer
4 år 6 månader sedan #1193082 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Mobiltelefon
Tappade min smartphone igår. Spräckte nästan hela skärmen. Ska åka till Ullared i helgen för att kolla på en ny. Netonnet hade en som verkade vettig för 2300.

/Dave
Mer
4 år 6 månader sedan #1193083 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mobiltelefon

1Dave skrev: Tappade min smartphone igår. Spräckte nästan hela skärmen. Ska åka till Ullared i helgen för att kolla på en ny. Netonnet hade en som verkade vettig för 2300.


Byte av skärm mobil
www.google.com.vn/search?sxsrf=ACYBGNREL...U7BVUQ4dUDCAU&uact=5

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum