Mobiltelefon

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1193221 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mobiltelefon
Det är bra att ha ett abonnemang. För 200kr i månaden får du både telefonen och du kan använda den. Appar som swish och bank-id förenklar livet. Sen kan du ju surfa i mobilen också. Och nå din e-post enkelt. Smartphones är en revolution. Du kommer inte att ångra dig. Enda kruxet med smartphones är att de är ganska ömtåliga. Tappar man den i backen går den sönder.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 6 månader sedan #1193224 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mobiltelefon

memphis skrev: Det är bra att ha ett abonnemang. För 200kr i månaden får du både telefonen och du kan använda den. Appar som swish och bank-id förenklar livet. Sen kan du ju surfa i mobilen också. Och nå din e-post enkelt. Smartphones är en revolution. Du kommer inte att ångra dig. Enda kruxet med smartphones är att de är ganska ömtåliga. Tappar man den i backen går den sönder.


www.test.se/taliga-mobiler/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1193648 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Mobiltelefon
Syrran skulle hjälpa mig att köpa en telefon, men hon tröttnade väl på att tjata på mig. Men jag ska köpa en, jag är inte paranoid eller nåt sånt. Ibland kan den faktiskt komma till användning.
Mer
4 år 6 månader sedan #1193650 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Mobiltelefon
:tummenupp

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 6 månader sedan #1193668 av wasp
Svar från wasp i ämnet Mobiltelefon
Köp inte en gammal iPhone bara! iPhone 6S är den äldsta för IOS 13. Bankerna kräver ganska nya OS för att mobilt BankID ska funka. Gäller även Android!