Min mobil

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 1 månad sedan #1227655 av Cosmos
Min mobil skapades av Cosmos
Hör ni till dem som hänger över mobilen hela tid, tydligen skräckslagna för att missa något? Till vad använder ni mobilen mest?. Jag använder mobilen bara till att ringa och skicka SMS. Är detta ovanligt idag?

Har en smartphone och med den både Facebook, Twitter och Instagram. Har konton på dem alla tre, skulle kanske använda dem om det inte vore för allt är så smått och synen inte så bra. Tyvärr är det många som envisas med att kommunicera via SMS vilket blir ett helsicke för mig och mina stora händer. Ett kort meddelande tar evigheter att knappa in.

Hur är erat mobilanvändande?
Mer
4 år 1 månad sedan #1227661 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Min mobil
Jag använder datorn mer än mobilen: YouTube, FaceBook, Viska och nyheter. På mobilen spelar jag Pokémon GO när jag är ute och går. Det gör att jag kommer ut varje dag. Min personlige tränare! :)

Har inte så mycket vänner att SMS blir ett problem...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 1 månad sedan #1227668 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Min mobil
Jag använder datorn MacBook bara till betala räkningar och beställa pizza på foodora.

Mobil IPhone X två år gammal mycket! Ringa, sms, fotografera, Facebook, Snapchat, betala räkningar, se vädret, tv-program, se dokumentärer, få lönespecar, läsa bibeln, ha koll på paket, 1177 beställa medicin och läsa journalen, ha koll på banken......
Mer
4 år 1 månad sedan #1227675 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min mobil
Jag använder min telefon all min vakna tid. Vet att det är för mycket men jag älskar den här lilla apparaten! Men när jag går ut tar jag inte med mig den. När jag är ute vill jag se mig omkring.
Mer
4 år 1 månad sedan #1227676 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Min mobil
använder den väl rätt mycket men det är för att jag lyssnar på musik på den med hörlurar.
Mer
4 år 1 månad sedan #1227677 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Min mobil
Har alltid med, förutom handla mat. När jag går promenad vill jag ha karta på var jag gått och hur långt.... ;)