5G

Mer
4 år 2 månader sedan #1227809 av Clean
Svar från Clean i ämnet 5G
Memphis det största hotet kan va artificiell intelligens!
Självstyrande bilar om det är riktigt utfört kommer minska trafikolyckor! Hoppas jag uaf
Mer
4 år 2 månader sedan #1227855 av DieWelle
Svar från DieWelle i ämnet 5G
Det är förmodligen en flyer från Strålskyddsstiftelsen som dykt upp i din brevlåda. De är rent bluff och har inget med Strålskyddsmyndigheten att göra

De verkar för att propagera mot all form av strålning och talar ofta varmt om att placera ut tex orgonit vid master för att göra dem "mindre farliga"
År 2013 blev de t.ex uppmärksammade som Årets Förvillare av Vetenskap och Folkbildning, mer kan du se här; www.vof.se/utmarkelser/tidigare-utmarkel...ets-forvillare-2013/

Post hoc ergo propter hoc
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227856 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet 5G
var god länka dit där stiftelsen pratar om orgonit, tack.

Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227874 av memphis
Svar från memphis i ämnet 5G
Tack dieWelle för info!

Har sett Outsiders på tv när det handlade om elallergiker och andra åkommor som nog egentligen är psykiska besvär, inte fysiska. De hade besvärliga liv så för dem är nog 5G riktigt dåliga nyheter. Jag är inte alls insatt, så jag tog deras info först på allvar och tänkte herregud, hundarna! De som har så känsliga sinnen, ska de behöva leva med konstant tinnitus. Nu känns det mindre bekymmersamt.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227877 av Richard
Svar från Richard i ämnet 5G
Blanda inte ihop Strålsäkerhetsmyndigheten med Strålskyddsstiftelsen. Strålsäkerhetsmyndigheten är en statlig myndighet som kommer o hälsar på om man pillar ut americium ur brandvarnare eller köper klockor med radium i... Strålskyddsstiftelsen är en konspiratorisk "stiftelse"...
Mer
4 år 2 månader sedan #1227924 av memphis
Svar från memphis i ämnet 5G
De framställde sig själva som väldigt myndighetslika.