Datormusen slutade fungera plötsligt

Mer
4 år 1 månad sedan #1235498 av Admin1
Vad göra? Tittade under musen om det optiska fönstret var dammigt. Nej! Drog ut musens USB-kontakt ur datorn och stoppade tillbaka. Nu fungerar den igen.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235499 av Geta
Brukar också dra ur USB-kontakten och byta batterier om den trådlösa datamusen inte fungerar.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1235502 av Nissegossen
Geta,

Byter USB-port brukar fungera efteråt, eller tanka ned drivrutiner igen så fungerar den ibland fungerar det genom att ta loss kontakten och plugga in igen. Ta bort drivrutiner poppis hos hackaren på min dator. Han godkänner en mus, samt ett tangentbord gör jag dem dugliga tar han bort drivrutinerna. En del för Linux kan vara svåra att lägga in med Linux

Idioten är här på mig

En långsint fan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235515 av MsTibbs
Min bluetooth mus slutar ibland, man startar igen efter två sekunder? På macen?
Mer
4 år 1 månad sedan #1235522 av Admin1
Min nuvarande datormus köpte jag på Claes Ohlsson för 99 kr för 10 år sedan och den fungerar än. På min reservdator har jag en Microsoftmus från början av 90-talet. Fungerar än.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1235525 av Nissegossen
Admin1,

Har uttag på datorn för den gamla fattningen samt både mus och tangentbord vilka är funktionsdugliga mössen med kula. Fullt fungerande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.