Någon som spelar Plague Inc?

Mer
4 år 1 månad sedan #1239067 av Richard
Plague Inc är ett festligt spel som jag spelar i telefonen nu när man bör vara hemma i dessa virus-tider. Det går ut på att man skapar en mikroorganism, såsom en bakterie, virus, svamp, parasit, prion, nanopartikel eller bio-vapen. Så är målet att smitta ner och utrota alla människor på jorden innan de hinner göra ett botemedel. Man samlar på sig poäng som man utnyttjar genom att göra t.ex. viruset mer smittbart på olika sätt, mer muterbart eller mer motståndskraftigt.

Väldigt kul spel!



www.ndemiccreations.com/en/22-plague-inc
Mer
4 år 1 månad sedan #1239068 av Geta
Svar från Geta i ämnet Någon som spelar Plague Inc?
Det verkar vara likt dig!
Mer
4 år 1 månad sedan #1239070 av zoegas
Ja, fast på PC. Det är rätt kul. Döda hela planeten :D

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1239110 av Nissegossen
Era svar passar i helvetet ni glömmer det, som är Jesus ledord som även alla religioner utom satanism har, den gyllene regeln gör mot andra som ni själva vill bli behandlade, eller tvärtom gör inte mot någon något som ni själva inte vill bli behandlade. Alla religioner har det utom satanisternas Djävlar. Ni samlar glödande kol på med gammal stavning på edra huvuden.

sv.wikipedia.org/wiki/Den_gyllene_regeln

The plague var förövrigt lungpesten kallad under medeltiden då var en större del av befolkningen smittad och dödligheten i lungpest var nära nog 100% så ni vet inte vad ni talar om. Sågar tråden jäms med fotknölarna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1239117 av Geta
Svar från Geta i ämnet Någon som spelar Plague Inc?
Min morfar dog i spanska sjukan 1918 tjugofem år gammal. Han dog innan min mamma föddes. Minst 50 miljoner människor dog i spanska sjukan i världen. I Sverige dog cirka 30 000 personer.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Geta.