Repar du din dator själv?

Omröstning: Repar du din dator själv?

Ja, alltid
3 15.8%
Ibland
8 42.1%
Aldrig
8 42.1%
Totalt antal röstare: 19
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 4 månader sedan #1302629 av Richard
Svar från Richard i ämnet Repar du din dator själv?
Hade en dator som fungerade att starta upp, men så slocknade den plötsligt, det var fel sorts laddare.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1302641 av Nissegossen
Gjorde så med laddaren köpte den ny hade med mig laptoppen till en affär på Gibraltargatan i stan på ena sidan Chalmers huset med högspänningslabb på andra sidan gatan bostadshus bussen som går där går igenom Guldheden man hamnar nära Sahlgrenska i närheten av en vattensvamp med kafé på toppen utsikt mot havet vid Askim rikemanshus. På Gibraltargatan en halvtrappa ned en affär, haffa han han skulle sätta sig i bilen frågade vill du sälja varpå han gick tillbaka öppnade visade laptoppen han började leta datorprylar golv till tak smockfullt tog fram han sade fabriksladdare billigt pris ovanligt för att vara en fabriksladdare den startade han var nyfiken på vad jag hade, sade inget för dig övertramp han förstod. Köpte fungerar än.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302819 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Repar du din dator själv?
Nissegossen, Googla på datormodell och charger eller laddare, så ser du vad som behövs.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302924 av Nissegossen
Ta det lugnt Admin, just nu 5-årsplan på alla nivåer data

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1302973 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Repar du din dator själv?
Jag har en Dell jag köpte för 1000 från inrego och ett extra batteri från 24.se . Har med den i min vildmarkspackning. ca 20 timmars batteritid,

Den har ett väldigt avancerat säkerhetssystem och bios. Gjord för företag

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 4 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303053 av Nissegossen
zoegas,

Fråga laddaren väger, har du med dig den? Kanske en samvetsfråga. Att jag är kapten Haddock på viska.se är kanske för att jag har abstinens eftersom jag köpte öl idag, men mycket mer troligt är att när jag är onykter skäller inte jag ut folk men när jag är nykter skiter jag i konvenansen och skäller ut folk efter noter. Predikaren i Norrland Halvsame sade att jag var full när jag var spik nykter det hade jag jäkligt roligt åt. Nu vet du...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.