Repar du din dator själv?

Omröstning: Repar du din dator själv?

Ja, alltid
3 15.8%
Ibland
8 42.1%
Aldrig
8 42.1%
Totalt antal röstare: 19
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1305435 av Skellington
Billigteknik.se har prisvärda begagnade företagsdatorer. Alla os, apple, windows, chrome/linux.

Köpte en chromebook som passar perfekt för studier. Chrome-os är gratis med drive till 15 gb. Helt perfekt.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Skellington.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316391 av Nissegossen
Har idag uppgraderat inne i datorn med den på, inga lösenord mer än det befintliga behövdes en del nya funktioner samt buggfixar har gjorts det på Linux mint 20 Cinnamon 64 Bits denna www.google.se/search?hl=sv&sxsrf=ALeKk01...JxIsKHaU1CiwQ4dUDCAw
Programmet pockade på det tyckte det var bäst att lägga in det det nya är Linux mint 20.1 Cinnamon 64 Bits www.google.se/search?hl=sv&sxsrf=ALeKk00...JwAEB&sclient=psy-ab

Har nu alltså Linux Mint 20.1 på datorn uppdateras till 2025

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1316662 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Repar du din dator själv?
Jag kör också med Linux Mint 20.1
Mer
3 år 1 månad sedan #1325710 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Repar du din dator själv?
Jag har läst att jag troligen inte kan flytta Windows 8.1 från min Dell dator till en annan dator. Men jag har upptäckt att man kan köpa en produktnyckel till Windows 10 på nätet för dryga 100-lappen. Kan finnas billigare än detta:
livekort.se/microsoft-windows-10-home-64-bit-oem
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1325720 av Nissegossen
Titta på OEM och Retaillicens och skillnaden dem emellan. Kan vara att man inte får lov att göra som du tänkt. Bara säger vad som måste sägas.

windowstips.nu/oem-och-retail/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325722 av Richard
Svar från Richard i ämnet Repar du din dator själv?

Admin1 skrev: Jag kör också med Linux Mint 20.1

Hur uppdaterar man man Linux Mint 20.0 till 20.1?

I.o.f har jag tänkt att göra en helt ny installation o ta bort Windows helt nån gång, men det tar sån tid att göra backup av bokmärken, inloggningar o alla program som måste ominstalleras...