Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 3 månader sedan #1313307 av Geta
Svar från Geta i ämnet Köpa mobiltelefon?
Då måste man ha Bank-ID.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1313310 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag har bank-ID liggandes här vid datorn.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313313 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag tittat på Doro. De verkar dyrare och andra billigare androider verkar bättre.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1313321 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa mobiltelefon?
m3.idg.se/2.1022/1.648344/test-billiga-smartphonesDoro 8050: Seniormobil till lågprisSeniormobil med alla viktiga funktioner, men med kompromisser

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313322 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag köpte en smartphone för 1.000 kr när jag fixade ett abbonnemang hos Comviq. Telefonen kostade egentligen 1.700 men jag fick den billigt p g a abbonnemanget. Men den är INTE bra. Otroligt slö och opålitlig. Ful också! Köp ingen Samsung bara, de är bara onödigt dyra för samma sak du kan få betydligt billigare. Kolla in Motorola t ex den här för 1.590 kr:

Motorola Moto G8 Power Smoke Black - Moto G8 Power med stor skärm och kraftfullt batteri (netonnet.se)
Mer
3 år 3 månader sedan #1313323 av krokus
Svar från krokus i ämnet Köpa mobiltelefon?
Håller med om att Samsung är onödigt dyra. Det finns andra märken som även de är bra. 

En fördel med Doro seniortelefon är att dessa ska vara lättnavigerade jämfört med andra androidtelefoner. Min mamma hade Doro seniortelefon förut, men den blev gammal och slö. Telefonen alltså.