Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 1 månad sedan #1327080 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Samsung är ett bra märke. Själv har jag n 6 år gammal Huawei för 500 kr. Viktigt att kolla om du har en router så du kan surfa gratis på WIFI hemma. Under routern brukar lösenordet stå som krävs för koppla upp sig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1327085 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Bra tips, Admin1. Jag skyndar långsamt, vill lära mig att ringa och ta bilder. Om man tar och sparar en bild, hittar man på ett namn till den då? Som när jag sparar bilder på datorn.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327086 av Richard
Svar från Richard i ämnet Köpa mobiltelefon?
Om du fotograferar med den så sparas bilderna när du knäpper dom. Du hittar dom senare om du kopplar en sladd till datorn, om det är en Samsung så ligger de i en katalog som heter DCIM.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1327089 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag tittade efter och det var en Samsung. Har en kartong oöppnad, jag hoppas laddare och den där sladden du skrev om finns däri. Det krävdes en hel del tryckande på telefonsymbolen. Verkade inte funka med tummen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327094 av Richard
Svar från Richard i ämnet Köpa mobiltelefon?
Är det en som man låser upp med fingeravtryck?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1327097 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag vet inte ens det. Syrran visade mig lite snabbt när vi var på varuhuset. Tror man drar fingret tvärs över skärmen. Oj, jag är så oteknisk, hur ska detta gå? Barn klarar av smartphones, men kanske inte jag. Pinsamt!