Vad betalar ni för kontantkort till mobilen?

Mer
3 år 2 månader sedan #1313755 av Admin1
Jag använder nästan aldrig mobilen för att ringa eller SMS:a så på ett år kostar den mig 100 kri kontantkort. Jag använder Comviq Standard, som gäller ett år. Annars hade kostnaden varit 100 kr per månad. Min mobil som jag ringer med fyller snart 20 år. Köpte den på Tradera för 500 kr. Batterier beställer jag på Ebay och de är billiga där 100 kr/st. Batterier finns inte att köpa i Sverige.för en så gammal mobil.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1313757 av Inwatto
Jag har abonnemang till min mobil för jag ringer 15 timmar i månaden ungefär och surfar 0.5 Gb. Det kostar mig 199 kr/mån. Det skulle kosta skjortan om jag betalade 2 kr/min som det väl kostar med kontantkort?

EDIT: Ja, man får en skjorta för 1800 kr/mån som det skulle kostat.

Prata inte med hat i munnen!
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Inwatto.
Mer
3 år 2 månader sedan #1313761 av Geta
Jag betalar 95 kr per månad för Comviq fast pris mini kontantkort. Då får jag tala i 200 minuter. Det brukar räcka. Det är bara med min kusin som jag talar i mobilen. Har också fast IP-telefoni. Den brukar inte kosta någonting.
Mer
3 år 2 månader sedan #1313774 av krokus
Jag har Comviq kontantkort, fastpris 145kr/månaden. 5GB surf och 20000 minuter fria samtal. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1313777 av memphis
Jag har ett abonnemang hos Telia som kostar 199kr i månaden. Då är det 2 GB surf (tror jag, vet inte för jag kör med wifi) och så är det fria samtal. Mitt fasta internet kostar 260kr i månaden, och det är fri surf där med.
Mer
3 år 2 månader sedan #1313781 av Richard
Har abonnemang hos Tre, som nu kommer att kosta 199 kr. Det är fria samtal och SMS, o 2 GB surf. Har en kontantkortstelefon med ännu ett guldnummer, som jag använder ytterst sällan mer än att koppla vidare till sovrummet om jag inte svarar i min ordinarie. Den betalar jag 100 kr om året för.