Vilken mobil operatör har ni är ni nöjda?

Mer
3 år 2 månader sedan #1315142 av hans52
Själv har jag har jag halebop tycker att dom funkar bra men det går inte att ringa till dom utan man måste chatta med dom.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1315167 av Richard
Jag har Tre o är nöjd med dom. Betalar 618 kr per månad, men då är det avbetalning för telefonen o fria samtal, SMS o 2 eller 5 GB surf, men jag använder bara runt 0,5 GB, har wifi hemma. Men nästa månad är telefonen betald o jag ska inte köpa någon ny, så det kommer att kosta 199 kr i månaden framöver, fortfarande fria samtal, SMS o 5 GB surf.

Sen har jag ett kontantkortsnummer, även det ett guldnummer som jag vill behålla. Kostar 100 kr per år.

När telefonen är betald så sparar jag 419 kr i månaden o jag ska lägga 160 kr mer på högre fiberhastighet på det fasta bredbandet istället.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 2 månader sedan #1315168 av Kloppe
Har en som heter Penny. 99 kr/mån. Fria samtal, fria sms, 1gb surf + den surf man inte använder sparas. Använder tele2 mobilnät. Så jag är nöjd.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
3 år 2 månader sedan #1315172 av Richard
Tack för tipset! Ska byta till dom istället nu när bindningstiden går ut hos Tre!
www.penny.se/om/mobil
Mer
3 år 2 månader sedan #1315176 av hans52
Annars så finns ju hallon dom är billiga.
Jag har fram till september innan jag har betalat min mobil.
Kostar 760 per månad.
Kommer inte ihåg hur mycket surf jag har.
Har wifi jag med.
Mer
3 år 2 månader sedan #1315192 av Cosmos
Har Comviq kontant och betalar 145 kr/mån. Fria samtal, fria SMS och 5 gb surf. Men det finns alltid billigare.