Jag blir tvungen att handla en ny mobil nu! vilka föredrar du själv?

Mer
3 år 2 veckor sedan - 3 år 2 veckor sedan #1328899 av Lelle
den är för gammal. en android modell från 2013. jag kommer inte ut på wikipedia med den och den når inte längre vissa servrar. Är verkligen Iphone så bra som så många säger??

det är en Samsung Galaxy Xcover 2 som jag har nu, men den är för gammal plus att ibland så startar inte telefonen. måste byta.
Last edit: 3 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 veckor sedan #1328916 av Nissegossen
Behöver själv ny mobil, den jag har laddar inte, har troligen vänt på polerna så att den gått sönder där ladd funktionen är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 veckor sedan #1328921 av memphis
Jag har haft min Huawei i 2 år nu och den är redan lite dålig för det är så lite utrymme på den. Har knappt några foton eller appar alls och ändå är den full. Så jag funderar också på att skaffa en ny. Köper den isf av Telia med abonnemang.
Mer
3 år 2 veckor sedan - 3 år 2 veckor sedan #1328945 av Admin1
Okinons modell är en android 4.1 dvs lite för gammal för appar som kan kräva android 5 minst- Den kan gå att sälja för 200 kr på Tradera dock.

Nissegossens mobil kan ha dåligt batteri, Då laddar den inte.

menphis bör testa återställning till fabriksinställningar. Troligen har hon för mycket installerat på mobilen och allt försvinner vid återställning . En två årig android borde fungera bra. Det är vid 5- 7 år det börjar bli problem. memphis bör också kolla om androiden går att uppdatera. Det brukar ibland finnas uppdateringar t.ex inom 2 år. Utrymmet på en Huawei och andra androider kan utökas med minneskort, som kostar kring 100 lappen.
Last edit: 3 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 veckor sedan #1328946 av Klanggedin
Jag bytte abonemang på min telefon till midnre surf.. det var för att jag fått behålla surf från mitt tidigare abonemang. jag hade 50 gig surf och nu har jag cirka 50 kr billigare i månaden :D
Mer
3 år 2 veckor sedan - 3 år 2 veckor sedan #1329004 av Admin1
Om man kollar på Prisjakt,nu finns det hyfsade smartphones för 800-900 kr. Det som är viktigt att köpa är en android med så högt nummer som möjligt 10 eller 11. Då varar den längre. En android 4-6 är för gammal att köpa även om de är billigare.

Här kan Nissegossen läsa:
www.enkelteknik.se/sa-fixar-du-en-androi...efon-som-inte-laddar
Last edit: 3 år 2 veckor sedan by Admin1.