Jag blir tvungen att handla en ny mobil nu! vilka föredrar du själv?

Mer
3 år 1 månad sedan #1329052 av Snyggingen
Nej en iohone funkar och man kan göra "allt" man hoppas på, tex kan jag lägga luren på bordet och konversiationen störs nte alls.
Helt överlägsen i rapphet och utförande ändå. men man behööver inte en för mer 'än kanske 3000
Mer
3 år 1 månad sedan #1329058 av Nissegossen

Tack Admin ligger nu på mina bokmärken, men den laddade bra och batteriet var i god kondition, så från att satt på laddning med 50% på den ned till 0% när jag tog den. Fortfarande den är nog   sönder i laddfunktionen
Den laddar bara 50 %, men laddar snabbt ur. Jag tycker låter som batteriet är slut. Hur länge har du haft mobilen? Ett batteri håller inte hur länge som helst utan måste bytas i min gamla mobil höll batteriet 2-3 år.
 
Den laddade hela tiden till 100% den hade 50% laddning när jag satte den på laddning, när jag tittade på den för jag trodde den skulle vara fullt laddad var det noll % laddning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1329072 av wasp
Är laddaren, eller USB kabeln ok då??
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329084 av Nissegossen
Ja!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1329098 av Admin1
Har du externt batteri eller powerbank, som går att ladda fullt och testa om mobilen fungerar när externa batteriet är inkopplat?
Mer
3 år 1 månad sedan #1329108 av Cosmos
Jag hade en iPhone 5 men tycker den var sämre än en smartphone i användarvänlighet och utförande. Och köp ingen 1.000 kr mobil, de är långsamma och har svag respons. På min Samsung A10 är man tvungen att trycka flera ggr på apparna innan appen startar . Irriterande.

Ett förslag är att köpa en Motorola som är mycket prisvärda. En sådan för 2.000 motsvarar en Samsung för drygt det dubbla.