Dygnsrytm som är helt fel

Mer
14 år 5 månader sedan #250399 av Zoidar
Ja, jag har helt fel dygnsrytm nu. Det hela började med att jag inte hunnit träna på dagen så jag åkte å tränade efter jobbet. Jag slutar 21 och var på gymmet efter 22. Sen när jag kom hem var jag pigg och gjorde mat och satt vid datorn. Det hela har gått så långt att jag brukar lägga mig 6 på morgonen nu, igår la jag mig 7 och jag gick upp kl 15. Inatt har jag tänkt lägga mig senast 3, ta en sömntablett och hoppas att jag somnar och kan gå upp kl 12 imorgon. Sen vrider man dygnet så blir det kl 11, då är dygnet ok igen ...

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 5 månader sedan #250411 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Dygnsrytm som är helt fel
Brukar Du ha stabil rytm eller snurrar dygnet runt så att Du måste rätta till det med jämna mellanrum?
  • Erase.
  • Besökare
  • Besökare
14 år 5 månader sedan #250413 av Erase.
Svar från Erase. i ämnet Dygnsrytm som är helt fel
Det har jag också Zoidar.. Men eftersom jag ju är nattmänniska så tycker jag bara att det är bra! :D Somnar supersent varje natt..
Mer
14 år 5 månader sedan #250417 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Dygnsrytm som är helt fel

Tikki skrev: Brukar Du ha stabil rytm eller snurrar dygnet runt så att Du måste rätta till det med jämna mellanrum?


Det är mer eller mindre stabilt sent. Sen sover jag middag också, vilket jag försöker undvika, men trillar ändå dit ...

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 5 månader sedan #250418 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Dygnsrytm som är helt fel

Erase. skrev: Det har jag också Zoidar.. Men eftersom jag ju är nattmänniska så tycker jag bara att det är bra! :D Somnar supersent varje natt..


vilka tider har du Erase? Känns lite bättre när jag hör att jag inte är ensam.

Anchored in Christ ✟

  • Besökare
  • Besökare
14 år 5 månader sedan #250419 av
Svar från i ämnet Dygnsrytm som är helt fel
välkommen till klubben!!!!!!!!

sömnproblem är skitjobbigt har också jobbiga sömnproblem. brukar ta ca 4-5 timmar innan jag sommnar när jag lägger mig och ska sova på natten & ibland kan jag inte sova alls.. för ett par veckor sedan låg jag vaken nästan 3 dygn utan sömn.. ända gångerna jag sover bra är när jag är skitfull eller vräker i mig massor med benso