Dygnsrytm

Mer
10 år 10 månader sedan #582027 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Dygnsrytm
Min Propavan fungerar annorlunda nu än för 15 år sedan. Inga biverkningar.

/notwoodstock
Mer
10 år 10 månader sedan #582041 av softice
Svar från softice i ämnet Dygnsrytm

JigsawJohn skrev: Jag vet att bara jag försöker så kan jag hålla en dygnsrytm. Jag blir väldigt trött av de mediciner jag tar, men jag väljer att stanna uppe för att mina tankar aldrig tystnar och jag är rädd för att drömma mardrömmar och få nattskräck, vilket händer alltför ofta.


jo, tankar mal här också. men jag tvingar mig till mycket. att sova och att vakna. och att vara på jobbet och göra mitt jobb. det är en kamp och inte så roligt, men ofta ändå värt det. att jobba gör mig också trött, liksom zyprexan.

jag har provat sömnmediciner, men gillar dem inte. rutiner hjälper mig. lugn och ro den sista timmen, ungefär samma tid varje kväll. när jag lagt mig radio, p1, sövande prat på låg volym med sleepfunktion. somnar bäst på höger sida. i de flesta fall inom en timme.
Mer
10 år 10 månader sedan #582050 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet Dygnsrytm
Jag har alldeles för lätt för att bara ge upp och skita i att försöka hålla en dygnsrytm. Dessutom är det svårt att hitta en rytm som passar mig. Jag fungerar verkligen inte på dagarna, jag är en nattuggla till det extrema. Är bara en zombie på dagarna, oavsett om jag sover bra eller inte. Vaknar till efter tio på kvällen, så har alltid varit. Men om jag vänder på dygnet helt hamnar jag i otakt med samhället och det blir ju inte bra heller. Det är svårt det där.
Mer
10 år 10 månader sedan #582052 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Dygnsrytm
Godnatt! 8O

/notwoodstock
Mer
10 år 10 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #582064 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dygnsrytm
Ja, det är en god natt!
www.manen.nu/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
10 år 10 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #582069 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Dygnsrytm
"Fredagsrys"

/notwoodstock
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.