Om vårt Ångest-älskande Sverige!

Mer
19 år 9 månader sedan #2208 av Hanna_Norr
Förlåt ännu en gång! Uppriktigt så förstod jag inte riktigt vad hon,Du skrev!Skrev det där idiotiska svar kl 3-4 i natt och har inte sovit under VÄLDIGT lång tid!(år)Så jag har väldigt svårt att förstå en längre text innehåll,speciellt när den är så smart.Såg mest det där om att yngre flickor varför kan dom inte ta livet av sig?Såg liksom inte helheten.Är väldigt slut själv och har kanske svårt att göra mig förstådd nu,men hoppas ändå Hanna förstår.Hoppas verkligen Hanna,Du mår bättre snart och Vågar ta mera plats eller hur man säger.Inse att Du är värd att må Bäst!!!

Jag har varit faktiskt i den sitsen själv att jag bara bry mig om andra och raserat själv men att det bara blivit fel iaf som nu tex..fast det här vart ju mer illa..så känner igen mig lite i det ni och Du Hanna beskriver.Ifrånsett bla att Du är en mkt mer smart,begåvad och yngre tjej.
känns som att ju mer jag skriver blir det bara mer missförstånd kanske jag ska sluta nu..Önskar Dig Hanna iaf all Lycka och att Du mår bättre mkt snart och att Du blir miljonär på Din bok-Det tror jag.
Mer
19 år 9 månader sedan #2211 av Maran
Går heller aldrig ut..ännu en sommar går mig förbi.Har inga vänner.(konstigt?)Varit inlåst på psyk halva mitt liv.Min mamma är också sjuk.Mer än så vill jag inte lämna ut men känner igen mig i mkt i det ni beskriver.Däremed inte sagt att vi har lika såklart!!Men en del är likt tycker jag.

Trodde faktiskt att det var personligen riktat till mig det som skrevs(ångestälskande Sverige)på fullaste allvar!Men så är det väl inte.Kanske vanföreställningar ellr annat,vad vet jag,var helt övertygad om att Du var sur på mig.Misstog mig rejält.FÖRLÅT!
Hoppas du inte tar illa vid dig nu för min nojja(?) och uppriktighet.märker att det inte är så bra att skriva när man inte sovit under så lång tid,vilket inte fått nu heller,Vill bara försöka laga det jag tydligen lyckats åsamkat.

Jag är inte heller mer än människa som kan tolka saker fel.Min omgivning har också sagt att jag är väldigt sjuk,men nu är min omgivning obefintlig.

det är bra att Hanna har anhöriga som er,försök att få henne förstå att det är inget fel att ta plats att Hon är Värdefull och älskad.Att Hon har rätt till utrymme!!!.Kanske något som skulle hjälpa?

En lysande Skribent och Författare är Du Hanna_Norr.

Kan inte annat göra än att säga att jag förstod fel och be om förlåtelse.

Det är jag som varit gäst här för er som inte förstått det.
Mer
19 år 9 månader sedan #2215 av Abzu
Det här borde ju inte egentligen bli en diskution om Hanna, men jag har träffat henne, hon är en väldigt trevlig och smart person.

Hanna - jag hoppas verkligen att du ser till att få din bok publicerar, du har ju intresserade förlag. Jag tror att den kan bli viktig, åtminstonne för enskilda människor som haft liknande erfarenheter som du av vården.
Vi som haft det kan ju behöva en bekräftelse från andra att vi inte blivit bra bemötta alltid.

Jag ser fram emot att ha ett ex av din bok i min hand och då skall du minsann få signera den också : D