Blev helt förvirrad igår...

Mer
8 år 10 månader sedan #742427 av Richard
Igår, torsdag, så la jag mig o vilade lite vid 18:30. Vaknade sen ca 20:05. Men kollade på min analoga moské-klocka. Hmm... Klockan är 08:05, dags att gå upp. Gick o satte på kaffe. Kände mig inte bra så jag ringde mitt boendestöd o sa att hon inte behöver komma idag (hon kommer 09:45 på fredagar), så sa hon; -Öööh, du menar i morgon? Jag; -Nä idag, fredag. Hon; -Nä, men det är torsdag idag. Jag; -Ok, men du behöver inte komma i morgon då.

La mig ner o undrade var torsdagen hade tagit vägen... Sen kollade jag klockan på datorn, 20:15. Jag trodde jag hade sovit hela natten, men jag hade bara sovit typ 1,5 timme.

OBS! Jag hade inte druckit alkohol eller petat i mig nått annat, mer än min vanliga medicin, o jag hade inte tagit kvällsmedicinerna; Iktorivil, Haldol, Theralen o Zopiklon!

Kan detta ha varit nån kortvarig psykos? Eller var jag bara ovanligt yrvaken?
Mer
8 år 10 månader sedan #742437 av Geta
Svar från Geta i ämnet Blev helt förvirrad igår...
Det tror jag är fullkomligt normalt- att inte veta hur man har det, när man vaknar upp efter sömn på dagen.
Mer
8 år 10 månader sedan #742466 av zoegas
Helt klart symptom på gonorre´

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 10 månader sedan #742472 av Fantasio
Sånt kan rubbad dygnsrytm ställa till det med. Har du regelbundna sovtider annars, Richard?
Mer
8 år 10 månader sedan #742480 av Richard

zoegas skrev: Helt klart symptom på gonorre´

Du skojar väl?

Fantasio skrev: Sånt kan rubbad dygnsrytm ställa till det med. Har du regelbundna sovtider annars, Richard?

Jo, det har jag. Men jag sover mycket, somnar normalt strax innan 23, o sover till runt 10. Sällan sover jag på dagen.