Klimatångest?

Mer
4 år 9 månader sedan #1169659 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Klimatångest?
Dette var jo veletablert oppfatning fram til slutten av 1980-årene. Det er absurd å tro at man kan regulere været (klima er langtidsvær) som en termostat gjennom å redusere CO2-mengden da nesten all drivhuseffekt skyldes vanndamp.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 8 månader sedan #1174072 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Klimatångest?
Visst är det så Inge F. Men vattenavdunstning drar inte in cash till skattkistan.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174074 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Klimatångest?
Övergöd haven så sugs koldioxiden upp. Släng kärnavfall i vulkaner. Tips från Ragge...lokal kändis som gett ut en bok om hur man räddar världen.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174080 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Klimatångest?
Kan vara desinformation för att hålla folk på mattan och varken få klimatångest eller känna panik. vilket skulle kunna ske. Även Cosmos artikel här ovan kan vara av det slaget, dock skulle vetenskapen knappast göra det. Det kommer fram

Fullt klart kallt, riktigt kall var det inlägg i den tråden jag länkade till att vulkanisk aktivitet kan göra kalla vintrar och förorsaka svält pga missväxt

Jag mötte en i Spårvägens kläder jag själv i psykos han säger vi åker kollektivt. Om det någon gång var noja var det hans ord som gav mig noja

om det var krig eller vad, var i centrala stan hade hallisar såg inför min inre syn samma miljö men i synen såg jag moderna israeliska soldater som sprang i stan med skjutklara vapen. Vet inte vad det var för krig. Men det speglar en psykos fullt klart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.