Behöver råd

Mer
4 år 9 månader sedan #1165760 av Geta
Svar från Geta i ämnet Behöver råd
Gör som Nissegossen! Gå rakt igenom ångesten. Då avtar den. Det är väl inga som har så mycket ångest, som de som tar benso.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1165764 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Behöver råd
Om jag skulle ge kloka råd så skulle säga åt folk att inte käka benso för det är en väldigt farlig medicine det.:cry: :oops:



ja det farligt det.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165767 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Behöver råd
Jag brukar få min benzo i öppenvården. Ringer bara min ssk, samordnaren, och säger vad jag vill ha. Inget konstigt. Men jag har aldrig överdoserat benzo, utan bara tagit dem vid behov sällan.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1165772 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Behöver råd
På den öppenvård jag går på är man restriktiv med att skriva ut lugnande så är det så att du vill ha mer lugnande än du får är det dags att börja tänka om, är det svår ångest du har så finns det bättre alternativ än lugnande, guetiapin eller seroquel som du tar till kvällen har en bra effekt vid ångest vet inte varför du vill ha mer lugnande.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165774 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Behöver råd
Det var ett sattyg att trappa ner från Xanor Depot + vanliga 3st. Nu har jag bara vb. Tar mycket sällan.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165827 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Behöver råd
Istället för benzo, begär antidepressiva, det skriver de ut, tror det är standard idag.
I alla fall inte beroende framkallande, vad jag vet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum