När ni blir deppiga/ångestfyllda?

Mer
4 år 8 månader sedan #1167817 av björk
sen satte de på sugproppar av en sexig tjej det har hänt säkert 2 eller 3 g.g.r

Att någon sexig har satt sugproppar lika lyrisk är väl jag.
Mer
4 år 8 månader sedan #1167818 av MsTibbs
Aha, hoppas hon var bra :)
Mer
4 år 8 månader sedan #1167820 av Amandara
Konnänsör. Bjorkish. Som artisten björk. Gränslös och begåvad. En helt egen röst tröst i etern. Vart tog hon vägen by the way? Sist jag hörde något av henne för många år sen längtade hon tills hon blev 10 år äldre och mådde bättre....tyckte livet var värt att leva. Många sjukt begåvade människor har psykisk ohälsa då och då. Jhonny Cash. Bara för att nämna någon. Jenny Rissveds. Hon den lyckans osten var inte värre illa däran än att hon kunde ta sig tillbaka till världseliten i MTB. Alltid nyhetsstoff uppgång fall uppgång. Men vi då? Vi som aldrig kommer tillbaka? Vi hyllas aldrig för vårt slitgöra, som det innebär att ha en allvarlig psykisk sjukdom... Vi är ingen askungesaga. Vi försvinner i tystnad. Tystnad! Tagning..... Rissveds vann OS för 3 år sen eller så...sen psykisk ohälsa och anorexi + binge eating. Nu 3a på världscup. Lycklig saga. Som hon grät på intervjun. Hon hade inget självförtroende sa hon. What about us? Vi som VERKLIGEN INTE KAN PRESTERA. Vad ska vi hänga upp våra liv på? Vi som aldrig någonsin kan komma tillbaka...bli ärade hyllade upplyfta....Vi som kravlar i jordens mylla. Men hon för in psykisk ohälsa i elitidrotten. Det är bra. För där får ingen värdelös plats.
Mer
4 år 8 månader sedan #1167821 av björk
2003 var jag inlagd där då var lågan osså så kass så jag kröp på golvet.
En gång när vi såg bio med norratorp slog jag mig själv i huvudet mitt på biografen.
När vi såg beautifulMInd med russel Crow..


Sen var det min kontakt person hon såg väl ut som normen men jag var totalförälskad i henne.
När jag jag låg inlagd 3 månader. Polska med viss accent av polsk men inte för mycket bra. Snygg.
Utan precis som normal och jag var kär över öronen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1167826 av Amandara
Så kan det gå björk.
Mer
4 år 8 månader sedan #1167979 av Zoidar
Jag dricker kaffe om jag inte druckit, för jag blir deppig om jag inte få i mig kaffe.

Annars försöker jag aktivera mig, gymma om möjligt, eller gå promenader, eller cykla.

Anchored in Christ ✟