Ångest, oro, katastrofkänsla och känner mig jagad

Mer
4 år 6 månader sedan #1188227 av Cosmos
Admin:

Om jag inte misstar mig så skrev du i en annan ångesttråd att ångest var inget att bry sig om. Det var inget speciellt och kunde bara ignoreras. Fast det är väl klart; det är p g a avsändaren som ångest är att ta på allvar än inte. Var lite konsekvent tack. Löjligt att tro att ångest är hittepå. Det säger mycket om dig.
Mer
4 år 6 månader sedan #1188249 av Nissegossen
Hej Hannah, välkommen tillbaka! Får jag fråga, jag undrar pga ditt namn, är du Judinna då Hannah är ett typiskt namn inom Judendomen, var stolt oavsett.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1188250 av krokus
Väl formulerat Cosmos!
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1188257 av Nissegossen
Om någon har ångest är det överdjävligt för den människan ifråga och en trigger till göra självmord. Jag har haft ångest men till slut vände jag om och jag tyckte mig så jagad att jag utmanade ångesten och vägrade kompromissa, Jag sade ni kan lägga vad som helst i andra vågskålen men jag vägrar allt vad ni säger. Jag fick ännu värre ångest, men lyckades somna nästa dag jag vaknade hade inget av ångesten sagt inträffat jag fann att ångesten var bara inom mitt huvud från den stunden blev det bara lättare att stå emot.

Ångesten är borta och i dag har jag ingen ångest. I fråga om ångest är det ett feltänk inom människan men så egentligen är det än själv som genererar ångesten men den förmår inte ett skvatt i verkligheten, den är bara inom än själv

I denna text har jag något skrivit om ångest
www.viska.se/kunena/dikter/896-den-jag-lose?start=0

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 6 månader sedan #1188291 av Cosmos
Ursäkta alltså. Inte går man väl och sover när man har ångest som hotar att spränga en?
Mer
4 år 6 månader sedan #1188296 av Nissegossen

Cosmos skrev: Ursäkta alltså. Inte går man väl och sover när man har ångest som hotar att spränga en?


Det fattas här något antingen har vatten tagit bort det han skrivit eller så fel tråd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum