Allvarliga sömnproblem

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1292006 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag mår som bäst om nätterna. Såklart vill jag inte gå och lägga mig och vakna till en ny eländig dag. Har för övrigt tagit mina mediciner, fast inte Nozinan.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1294326 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag har tagit min Clozapine och lite andra tabletter. Jag är hur pigg som helst och har ingen lust att gå och lägga mig. Vaknatt?
Mer
3 år 4 månader sedan #1294329 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag har också sömnproblem. Sover alltid i soffan och lägger mig inte i sängen där jag har hittat insekter. Har pälsängrar i lägenheten och de kan vara var som helst. Men i soffan känner jag mig trygg. Vaknar dock flera ggr och kan vara vaken i ett par timmar och ser någon film. Sedan tuppar jag av i någon timme när jag vaknar igen. Och så där håller det på. Men precis som Fantasio trivs jag på nätterna. Har ingen sömnmedicin utan tar bara Zyprexa till natten. Jag ska försöka få det vid läkarkbesöket i slutat av november.
Mer
3 år 4 månader sedan #1294357 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Allvarliga sömnproblem
Här står det hur man får bort pälsänglar:
stick.se/blogg/palsanger/?gclid=EAIaIQob..._EAAYAiAAEgLjT_D_BwE
Mer
3 år 4 månader sedan #1294386 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allvarliga sömnproblem
Tack! Ska kolla upp det.
Mer
3 år 4 månader sedan #1294391 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag har rågdjur i lägenheten. De kom in med rågen jag plockade på sensommaren. Ett tag var köket fullt av dessa på olika ställen och i sängen. Nu har de lugnat ner sig och jag hoppas de försvinner såsmåningom. De är så små så de är inte äckliga direkt. Men det är äckligt att ha dem högavis i kylskåpet och i müslin. De smakar inte bra. Jag tar aldrig in några ax i lägenheten mer.