Allvarliga sömnproblem

Mer
3 år 5 månader sedan #1294495 av Geta
Svar från Geta i ämnet Allvarliga sömnproblem
Tror inte heller att jag betalade något för anticimex.
Mer
3 år 5 månader sedan #1294510 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Allvarliga sömnproblem
Cheeses säger jag bara! Gick upp i skafferiskåpet ovanpå kylen där knäckebröd, havregryn, müsli och fröknäcke var.....rena barnkammaren för mjölbaggarna.... Allt åkte ut. Tömt det andra skafferiet oxå så nu finns bara oöppnade förpackningar kvar. Imorgon ska jag stääääda. Det värsta är att de är i hundmaten oxå och det är 12 kgs förpackning. Tur är att den ena förpackningen är nästan slut och den nya förpackningen är oöppnad. Blir att köpa massa burkar och lådor som försluts tätt att lägga allt i....
Mer
3 år 5 månader sedan #1294519 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allvarliga sömnproblem
Pust, du har blivit hårt drabbad. "Mina" kackerlackor fick jag faktiskt utrota själv eftersom sprutningen, tre st, inte tog bort dem. Jag fick höra från min terapeut att de äckliga djuren kvävs av borsyra. Fick beställa borsyra från Apoteket sedan var det bara att hälla ner den i slasken. Sedan flyttade jag därifrån men fick höra av en kompis som kände den nya innehavararen, att inte en enda kackerlacka någonsin visade sig. Tråkigt att jag flyttade men det var inte den enda anledningen.
Mer
3 år 5 månader sedan #1294528 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Allvarliga sömnproblem
Kackerlackor är äckligare än mjölbaggar. Mjölbaggar är ändå små och lite oförargliga- men verkligen äckliga i mängd och i mat. Kackerlackor har jag sett när jag åkte med rosa bussarna och i Thailand. De är creepy. Nån sa att något som överlever en atombomb är Kackerlackor.
Mer
3 år 5 månader sedan #1294577 av Lejonhjärta
Grannens hund skäller, och håller mig uppe i natt. Suck. :-/
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1317456 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag har tagit alla mina mediciner och hoppas på att bli trött. Tänk att komma isäng innan midnatt, det är stort.