Varför vänder vi på dygnet?

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1220152 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Varför vänder vi på dygnet?
jag har precis "vänt rätt" genom att dygna men det är inte som när jag var yngre för numera så tröttar det ut rejält att inte sova på natten, så jag gjorde faktiskt som memphis verkar syfta på, genom några timmar per dygn dvs. och det har jag förresten gjort säkert tre gånger på rad nu senaste 4-5 månaderna och det har fungerat helt ok måste jag säga men sårbart, krävs inte mycket nattvaka för att det ska vara typ som om jag bara är vaken på natten.. i framtiden ska jag vara mer försiktig och inte vara vaken sent.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220165 av cecilia76
Tråkigt att vara vaken på natten när alla sover. Tur att YouTube finns.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220167 av Maxjohan1983
Jag har haft normaldygnsrytm i tre dagar men nu somnade jag halv sex i morse. Jag blir liksom förförd av natten på natten. Det är som att jag inte vill släppa taget och sova.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 3 månader sedan #1220171 av memphis
Nu har jag varit vaken under dagen och hoppas på att få sova hela natten. Skulle ha suttit fint med ett glas vin som sängfösare men har inte vin. Har julmust.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220172 av Maxjohan1983
Hoppas du får sova memphis! :grandpa

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 3 månader sedan #1220185 av memphis
Tack MaxJohan! :)