Ångest som sätter sig i kroppen

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257048 av ingrid64marie
Ångest som sätter sig i kroppen skapades av ingrid64marie
Jag tror de har för fullt upp för att hinna med att dricka så mycket kaffe, min sambo och jag klämdes in en halvtimme på måndag morgon, jag vet att WE MIND som jag går på kan både ha kontakt på mottagningen men de gör även ibland hembesök. Tid har ställts in för att de har fått rycka ut akut. Det är nog väldigt många människor som drar i dem från alla håll och kanter. Man måste ha förståelse även för dem du är inte den enda som är i behov av hjälp deras hjälp ska räcka åt många. Tänk på det, Du är inte ensam om att ha problem, du är en av många.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by ingrid64marie.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257183 av Admin1
För mycket kaffe kan ge ångest och gränsen är 3 koppar kaffe. Sedan kan kaffe eller koffein blockera benso-effekten.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257184 av Fantasio
Jag dricker hiskeliga mängder läsk med koffein. Bör jag sluta med det med tanke på vad Admin1 precis skrev?

Jag undrar om det är ångesten som sätter sig i kroppen. Har fortfarande inte lurat ut det. Idag har jag inte haft några bröst- eller mellangärdekänningar. Jag är så glad. Att gå runt "döende" är nedbrytande. Det vore intressant att höra om nån annan har ångestrelaterade besvär.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Fantasio.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259086 av Fantasio
När jag var inlagd nån av gångerna förra året blev min vänsterhand torr och skrovlig. Fick väl mindre självsprickor också. Jag köpte Helosan. Det försvann och kom tillbaka, men lindrigare. Det tror jag beror på att hjärtat inte pumpar blod till vänster arm och hand som det ska. Men nu är jag bönhörd, torrheten är borta. Tack, gode Gud för att du hörde min bön. Javisst ja. Jag har psykossjukdom, jag bara inbillar mig.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259088 av Geta
Men vänstersidan av kroppen har bästa blodtillförseln. Den är närmast hjärtat.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259089 av Fantasio
Hoppas du har rätt, Geta.