Ångest som sätter sig i kroppen

Mer
3 år 8 månader sedan #1274671 av krokus
Jag tror att hostan vid covid-19 oftast är torrhosta. Men ändå, äckligt av boendestödet att hosta överallt.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274673 av Geta
Det är nog en envis hosta.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274710 av memphis
Jag sade upp mitt stöd direkt när det stod klart läget med corona. Jag förstod att de är vandrande smitthärdar.

Fast då var jag inte så beroende av stödet då. Det var mest av sociala skäl de kom hit, jag klarar vardagssysslor själv.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274715 av Cosmos

Lejonhjärta skrev: Ett av mina boendestöd hostar väldigt ofta när vi är ute eller ja vad som helst. H*n tar upp handen, men hostar upp slem innan själva handen hinner komma till skydd.. igår fick jag till och med slemmet på min tröja. Visst, ångest, men även ilska! Får jag Covid19 så vet jag vart det kommer ifrån... :x


Vilken skit! Det här ska du inte tolerera utan det här måste du ta upp med hans arbetsgivare! Värsta jag hört på länge!
Mer
3 år 8 månader sedan #1274718 av Lejonhjärta
Det ENDA jag har mina boendestöd till är att de har hand om mina mediciner enligt nåt som kallas HSL (vilket antagligen är ett jävla hittepå, för övrigt. Litar inte på dom för fem öre, de hade kunnat påstå vad som helst).

Det finns iaf ett låsbart skåp i min garderob som endast de har nyckeln till. Jag får med andra ord inte välja bort dem! :(
Mer
3 år 8 månader sedan #1274722 av memphis
Då borde du verkligen klaga Lejonhjärta! Har du rätt til, man kan inte tolerera alla människor. Kolla om du kan välja bort henne att komma hem till dig!