Ångest som sätter sig i kroppen

Mer
3 år 10 månader sedan #1261296 av Fantasio
Ångest, varför får man det? Står så här på första sidan som dök upp: "Det är den extra energin som du upplever som ångest." Jag får sällan utlopp för energin jag har i kroppen, därför är jag dagligen drabbad av oro och ångest. Vilka är era tankar om ångest? Det är lätt det värsta symptomet om du frågar mig.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261298 av memphis
Tror inte ångest beror på överskottsenergi. Det ligger djupare än så. Har man överskottsenergi så blir man rastlös.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261309 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Ångest som sätter sig i kroppen
Är det din hälsa du har oro och ångest för? Eller är det nåt annat som skaver? Där det skaver skapar lidandet mest.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261316 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Ångest som sätter sig i kroppen
Inte är det överskottsenergi som ger röster i alla fall.Röster, paranoia, vanföreställningar är det som ger ångest. De i sin tur kan ge en oro, du förvanskar så mycket i ditt liv Fantasio jag brukade kalla min ångest för oro också Fantasio. men bakom låg ett missbruk. Ångest ger dig oro, sjukdomen skapar ångesten. Försök att gå till botten med varifrån det bottnar, rädsla kanske för att bära på en sjukdom ,ljuger inför dig själv för att dölja ditt oxascand beroende det är ditt beroende som ligger bakom dina kroppsliga symtom, hjärtklappning, kroppen skriker efter mera, känner du igen dig , du är beroende, det är vad din kropp talar om för dig , du väljer att blunda, tjatar konstant om mer , men lyssnar inte på varningssignalerna. Vad gör man jag vet inte , ställ dig själv den frågan Fantasio, Vad ska du göra åt det ?
Mer
3 år 10 månader sedan #1261323 av Fantasio
Okej, jag tror jag förstår. Ska försöka att inte tjata mer om benso.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261325 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Ångest som sätter sig i kroppen
Ingrid64Marie det är en av dom största svårigheter här i livet att sluta med olika former av substanser! 98 % av heroinmissbrukare återfaller inom sex tillbaka till heroinet. Benso är nåt liknande i abstinensen som heroin då jag har haft båda beroenden. Så därför vet jag. Men den lyckligaste upplevelserna var när jag längre inte kände ett sug och kunna bibehålla mej nykter i massa år från dessa två substanser. Men det krävdes övermänskliga krafter att komma till den punkten då jag kände att jag behövde det inte längre och blivit helt kvitt detta helvetet det har inneburit