Inget intresserar mig

Mer
3 år 10 månader sedan #1258568 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inget intresserar mig
Om man kan känna ångest brukar man också kunna känna glädje. Alla känslor hänger ihop.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258569 av memphis
Svar från memphis i ämnet Inget intresserar mig
Jag har inte ens ångest längre. Vilket såklart är skönt, men jag saknar glädjen att göra saker.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258579 av Pg
Svar från Pg i ämnet Inget intresserar mig
Jag låg på yoga mattan idag och kollade upp i taket några minuter. Det var skönt med inte så mycket intryck. Hjärnan klarar inte av lika mycket nu som förut.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258588 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Inget intresserar mig
Ibland kan jag tycka som du/ni: Inget är intressant. Men, när mobilspelet Pokémon GO kom, så tänkte jag att det kunde jag prova även om det inte verkade vara så intressant. Fast, det visade sig vara hur kul som helst. Jag har spelat det varenda dag i 4 år nu snart. Så, även om man har igångsättningssvårigheter och inte gläds inför det man ska göra, så kan det vara kul ändå! Allt är inte borta. Någon hjärncell finns där fortfarande... :tänk

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 10 månader sedan #1258589 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inget intresserar mig
Inwatto,

Det måste vara väldigt nyttigt med all motion som du får med Pokémon Go.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258591 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Inget intresserar mig
Jo, för att vara ett mobilspel så är det ett nyttigt ett. Fast, nu i Covid-19-tider har de ändrat i spelet så man kan spela det sittandes hemma. Som tur är så har jag vant mig vid att gå 1-2 km om dagen och det känns tomt om jag skulle minska det. Bra vana!

Prata inte med hat i munnen!